Το TikTok δοκιμάζει μια νέα αύξηση στη μέγιστη διάρκεια των βίντεο που μπορούν να ανεβάζουν οι χρήστες, σύμφωνα με αναφορές.
Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα επιτρέπει σε χρήστες σε επιλεγμένες αγορές να ανεβάζουν βίντεο διάρκειας έως 60 λεπτών, διπλασιάζοντας έτσι το προηγούμενο όριο που είχε ανακοινωθεί τον περασμένο Δεκέμβριο, προσπαθώντας να ανταγωνιστεί το YouTube.
Η επιτυχία του TikTok βασίστηκε στα μικρής διάρκειας, κάθετα βίντεο. Αρχικά, η πλατφόρμα επέτρεπε την ανάρτηση βίντεο μέχρι 15 δευτερολέπτων απευθείας από την εφαρμογή και έως ενός λεπτού για βίντεο που είχαν ήδη αποθηκευτεί στη συσκευή των χρηστών. Ωστόσο, αυτό το μοντέλο δεν επιτρέπει την ενσωμάτωση διαφημίσεων στα ίδια τα βίντεο, με αποτέλεσμα η πλατφόρμα να δυσκολεύεται να προσελκύσει ικανοποιητικά διαφημιστικά έσοδα για να ανταμείψει τους δημιουργούς περιεχομένου.
Για αυτόν τον λόγο, το πρόγραμμα ανταμοιβών Creator Fund του TikTok είναι διαθέσιμο μόνο σε επιλεγμένες αγορές (Η.Π.Α., Ην. Βασίλειο, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία). Σταδιακά, το TikTok αύξησε το όριο στα 15 λεπτά και πρόσφατα στα 30, ενώ πρόσθεσε και τη δυνατότητα ανάρτησης βίντεο με παραδοσιακό οριζόντιο κάδρο.
Σύμφωνα με την εταιρεία, ο σκοπός του αυξημένου χρονικού ορίου είναι να δώσει στους δημιουργούς την ευκαιρία να πειραματιστούν με νέους τύπους περιεχομένου που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να ανεβάσουν στην πλατφόρμα, ενώ ταυτόχρονα ανοίγει και η δυνατότητα ανάρτησης ολόκληρων επεισοδίων τηλεοπτικών εκπομπών. Για παράδειγμα, η Peacock, η υπηρεσία βίντεο streaming της NBC Universal, διέθεσε πέρυσι το πρώτο επεισόδιο μιας σειράς στο TikTok, αλλά αυτό ήταν χωρισμένο σε πέντε μέρη. Με το όριο των 60 λεπτών, το επεισόδιο θα μπορούσε να ανέβει ολόκληρο, χωρίς διακοπές.
Παρά τις νέες δυνατότητες, το TechCrunch αναφέρει ότι το TikTok δεν σχεδιάζει να επιτρέψει την ανάρτηση βίντεο διάρκειας 60 λεπτών για όλους τους χρήστες σε όλες τις χώρες στο άμεσο μέλλον και θα παραμείνει περιορισμένη «σε επιλεγμένες αγορές».